secretar general
numit prin Dispoziţia primarului Nr.15/2020
>>> Cerere solicitare informaţii publice (.doc)
>>> Reclamație administrativă – răspuns negativ (.doc)
>>> Reclamație administrativă – neprimire informații în termen legal (.doc)
Modalităţile de contestare sunt stipulate în legea 544 din 12 octombrie 2001, privind liberul acces la informaţiile de interes public:
ART. 21
Refuzul explicit sau tacit al angajatului desemnat al unei autorităţi ori instituţii publice pentru aplicarea prevederilor prezentei legi constituie abatere şi atrage răspunderea disciplinară a celui vinovat.
Împotriva refuzului prevăzut la alin. (1) se poate depune reclamaţie la conducătorul autorităţii sau al instituţiei publice respective în termen de 30 de zile de la luarea la cunoştinţă de către persoana lezată.
Dacă după cercetarea administrativă reclamaţia se dovedeşte întemeiată, răspunsul se transmite persoanei lezate în termen de 15 zile de la depunerea reclamaţiei şi va conţine atât informaţiile de interes public solicitate iniţial, cât şi menţionarea sancţiunilor disciplinare luate împotriva celui vinovat.
ART. 22
În cazul în care o persoană se consideră vătămată în drepturile sale, prevăzute în prezenta lege, aceasta poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorităţii ori al instituţiei publice. Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art. 7.
Instanţa poate obliga autoritatea sau instituţia publică să furnizeze informaţiile de interes public solicitate şi să plătească daune morale şi/sau patrimoniale. Hotărârea tribunalului este supusă recursului. Decizia Curţii de apel este definitivă şi irevocabilă.
Atât plângerea, cât şi apelul se judecă în instanţă în procedură de urgenţă şi sunt scutite de taxa de timbru.
ART. 7
Autorităţile şi instituţiile publice au obligaţia să răspundă în scris la solicitarea informaţiilor de interes public în termen de 10 zile sau, dupa caz, în cel mult 30 de zile de la înregistrarea solicitării, în funcţie de dificultatea, complexitatea, volumul lucrărilor documentare şi de urgenţa solicitării. În cazul în care durata necesară pentru identificarea şi difuzarea informaţiei solicitate depăşeste 10 zile, răspunsul va fi comunicat solicitantului în maximum 30 de zile, cu condiţia înştiinţării acestuia în scris despre acest fapt în termen de 10 zile.
Refuzul comunicării informaţiilor solicitate se motivează şi se comunică în termen de 5 zile de la primirea petiţiilor.
Solicitarea şi obţinerea informaţiilor de interes public se pot realiza, dacă sunt întrunite condiţiile tehnice necesare, şi în format electronic.
>>> LEGE Nr. 544 din 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public
>>> GHID PRACTIC PENTRU ACCESUL LA INFORMAŢIILE DE INTERES PUBLIC
afis bursa.pdf (165,18 KB) data: 20-04-2024 utilizator: 1
formular.docx (285,13 KB) data: 20-04-2024 utilizator: 1
invitatie.pdf (724,05 KB) data: 20-04-2024 utilizator: 1
PROCES VERBAL COMPLETARE BEC OSTROV.pdf (135,82 KB) data: 20-04-2024 utilizator: 1
ajutor_minimis_formular cerere.pdf (85,08 KB) data: 15-04-2024 utilizator: 1
>>> Autoritatea electorală permanentă (www.roaep.ro)
>>> Departamentul de Control al Finanțării Partidelor Politice și a Campaniilor Electorale (www.finantarepartide.ro)
Afis informare candidati.pdf (418,91 KB) data: 11-04-2024 utilizator: 1
RENTA VIAGERA IN ANUL 2024.pdf (421,12 KB) data: 06-03-2024 utilizator: 1
Art. 96 (1)Constituie contravenţie şi se sancţionează cu amendă de la 6500 lei (RON) la 7000 lei (RON) pentru persoane fizice, şi de la 25000 lei (RON) la 30000 lei (RON) pentru persoane juridice, încălcarea următoarei prevederi legale:
- obligaţia proprietarilor şi deţinătorilor de terenuri cu titlu sau fără titlu, de a nu arde miriştile, stuful, tufărişurile sau vegetaţia ierboasă, fără acceptul autorităţii competente pentru protecţia mediului şi fără informarea în prealabil a serviciilor publice comunitare pentru situaţii de urgenţă;
informareOUG195.pdf (148,27 KB) data: 01-03-2024 utilizator: 1
informare trichineloza.doc (48,50 KB) data: 05-12-2023 utilizator: 1
afis campanie.pdf (1,19 MB) data: 05-12-2023 utilizator: 1
Valoare proiect: 781.899,02 lei
Perioada de implementare: 16 luni
Data începere proiect: 09.08.2023/data semnării contractului de finanțare 08.08.2023
Data finalizare proiect: max.31.12.2024
Cod proiect: F-PNRR-Dotari-2023-2967
Date de contact: Manager de proiect: MEHEDINTU MARIAN
Comunicat de presa PNRR C15-digitalizare Scoli.docx (56,22 KB) data: 26-09-2023 utilizator: 110
recomandari si obligatii - crescatorii de animale.docx (30,98 KB) data: 01-08-2023 utilizator: 1