Formulare, documente necesare

Completează și trimite rapid și de oriunde cereri

Evită cozile de la ghișee și economisește timp prin completarea online a formularelor. Ai acces rapid de pe orice dispozitiv, inclusiv de pe mobil.

>>> REGISTA: Formulare electronice
 
 
Formulare asistenţă socială
 
•  Modalitate de obţinere beneficii de asistenţă socială

• Cerere declaraţie ajutor încălzire

• Cerere declaraţie alocaţie pentru susţinerea familiei

• Cerere declaraţie venit minim garantat

• Cerere tip alocaţie de stat

• Cerere tip modificare beneficii sociale

• Cerere îndemnizaţie - stimulent inserţie - creştere copil - alocaţie de stat pentru copii

• Documente necesare pentru acordare beneficii sociale

• Adeverinţă tip angajator-concediu creştere copil sau stimulent inserţie

• Acord confidenţialitate beneficii sociale

• Cerere concediu de creştere copil sau stimulent inserţie

• Cerere tip alocaţie de stat

• Cerere modificare ASF sau VMG

• Cerere acordare VMG sau ASF

• Cerere modificare alocaţie de stat

• Documente necesare alocaţie copil 0-18 ani

 
Formulare stare civilă
 
  Cerere eliberare certificate de stare civilă
  CERERE TRANSCRIERE CERTIFICAT NAȘTERE,CĂSĂTORIE, DECES
  Cerere solicitare extras multilingv de naștere / căsătorie / deces (după caz)
  Cerere duplicat certificat naștere titular
  Cerere duplicat certificat naștere pentru copil
  Cerere duplicat certificat deces
  Cerere duplicat certificat căsătorie
  Cerere duplicat certificat deces - prin împuternicit
  Cerere duplicat certificat căsătorie - prin împuternicit
  Cerere duplicat certificat naștere pentru copil - prin împuternicit
  Cerere duplicat certificat naștere titular - prin împuternicit
  CERERE pentru eliberarea dovezii privind înregistrarea unui act de stare civilă (ANEXA 9)
  Acte necesare înregistrării decesului
  DECLARAȚIE PE PROPRIE RĂSPUNDERE (DIN CARE SĂ REZULTE CĂ NU S-A MAI SOLICITAT TRANSCRIEREA)
  DECLARAȚIE DOMICILIU COPIL (DOAR DACĂ PĂRINȚII AU DOMICILIUL DIFERIT ÎN ACTUL DE IDENTITATE)
  Cerere de schimbare a numelui
  Cerere de schimbare a numelui - adresă către Monitorul Oficial
  DOCUMENTE NECESARE ELIBERARE CERTIFICAT DECES
  DOCUMENTE NECESARE ELIBERARE CERTIFICAT CĂSĂTORIE
  DOCUMENTE NECESARE ELIBERARE CERTIFICAT NAȘTERE
  DOCUMENTE NECESARE PENTRU ÎNSCRIEREA MENȚIUNII DE DIVORȚ PRONUNȚAT ÎN STRĂINĂTATE
  DECLARAȚIE DOMICILIU MINOR
  CERERE TRANSCRIERE NAȘTERE
 
Formulare pentru activitatea de urbanism
 

Certificat de Urbanism

 

  Avizul structurii de specialitate din cadrul consiliului local pentru eliberarea certificatului de urbanism

  Avizul Primarului pentru eliberarea certificatului de urbanism şi pentru emiterea autorizaţiei de construire/desfiinţare

  Cerere pentru emiterea certificatului de urbanism

  Cerere pentru emiterea avizului structurii de specialitate a consiliului local pentru emiterea „Certificatului de urbanism”

  Cerere pentru prelungirea valabilităţii certificatului de urbanism

  Formular model pentru „Certificat de urbanism”


Autorizație de Construire/Desființare

 

  Avizul structurii de specialitate din cadrul consiliului local pentru autorizaţia de construire/desfiinţare

  Avizul Primarului pentru eliberarea certificatului de urbanism şi pentru emiterea autorizaţiei de construire/desfiinţare

  Cerere pentru emiterea avizului structurii de specialitate din cadrul consiliului local pentru autorizaţia de construire/desfiinţare

  Cerere către Primar în vederea obţinerii avizului privind autorizarea lucrărilor de construcţii

  Cerere pentru emiterea autorizaţiei de construire/desfiinţare

  Cerere pentru prelungirea valabilităţii autorizaţiei de construire/desfiinţare

  Formular model pentru „Autorizaţia de construire/desfiinţare”


Comunicări privind începerea execuției

 

  Comunicare privind începerea execuţiei lucrărilor către consiliul local

  Comunicare privind începerea execuţiei lucrărilor către Inspectoratul Teritorial în Construcţii

  Comunicare privind încheierea execuţiei lucrărilor către consiliul local

  Comunicare privind încheierea execuţiei lucrărilor către Inspectoratul Teritorial în Construcţii


  Cartuş – model conform anexei nr.1 la Lege

  Ştampila model – „ANEXĂ LA CERTIFICATUL DE URBANISM”

  Ştampila model – „VIZAT SPRE NESCHIMBARE”

  Proces-Verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei în competenţa consiliului local şi a primarului

  Proces-Verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei în competenţa Inspectoratului de Stat în Construcţii

  Model pentru Panou de identificare a investiţiei

 
Formulare taxe şi impozite
 
Declarație impozit pe clădiri - persoane fizice
Declarație impozit pe clădiri - persoane juridice
Declarație impozit pe terenuri - persoane fizice
Declarație impozit pe terenuri - persoane juridice
Declarație impozit pe mijloace de transport - persoane fizice/juridice
Declarație impozit pe mijloace de transport marfă cu masa totală autorizată de peste 12 tone - persoane fizice/juridice
Declarație impozit pe mijloace de transport pe apă - persoane fizice/juridice
Cerere pentru eliberarea unui certificat de atestare fiscală pentru persoane fizice privind impozite, taxe locale şi alte venituri datorate bugetului local
Cerere pentru eliberarea unui certificat de atestare fiscală pentru persoane juridice privind impozite, taxe locale şi alte venituri datorate bugetului local
Declarație pentru scoaterea din evidență a mijloacelor de transport
Declarație de impunere pentru stabilirea taxei de salubrizare
 
Formulare registru agricol
 
Tabel cu mașini, utilaje, instalații ce trebuie declarate la registrul agricol

Solicitare eliberare atestat de producator şi carnet de comercializare (documente necesare).pdf

Cerere eliberare carnet de comercializare a produselor din sectorul agricol.doc

Cerere atestat producator.doc

Declaraţie pentru completarea registrului agricol.doc

PROCES verbal atestat de producator.doc
 
Formulare colectare ape uzate
 
 HOTĂRÂRE nr. 714 din 26 mai 2022 privind aprobarea Criteriilor pentru autorizarea, construcția, înscrierea/înregistrarea, controlul, exploatarea și întreținerea sistemelor individuale adecvate de colectare și epurare a apelor uzate.pdf
Anunţ - înscriere a sistemelor individuale adecvate de epurare a apelor uzate în registrul de evidenţă a sistemelor individuale adecvate pentru colectarea apelor uzate.doc
formular - persoane fizice.doc
formular - persoane juridice.doc
 
Formulare GDPR
 
  Cerere pentru exercitarea drepturilor persoanei vizate
  Drepturile persoanelor vizate - Extras din Regulamentul nr. 679/2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date
Toate anunţurile de actualitate sunt la: Anunţuri/comunicate
 
Codul de conduită al utilizatorului profesionist de produse de protecţie a plantelor şi al apicultorului – aprobat prin Ordinul 185 din 10 mai 2023 al Ministrului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale
ORDINUL 185 DIN 10-05-2023.pdf  (41,37 KB)  data: 10-05-2023   utilizator: 1  
codul de conduita.pdf  (128,47 KB)  data: 10-05-2023   utilizator: 1  
Autoritatea națională fitosanitară organizează sesiuni de instruire pentru utilizatorii profesioniști de utilizare produse pentru protecția plantelor
fitosanitar_tulcea_cursuri_protectia_plantelor.pdf  (2,24 MB)  data: 04-05-2023   utilizator: 1  
Direcţia generală de asistenţă socială şi protecţia copilului angajează în luna mai 2023 asistenţi maternali profesionişti
anunt angajare asistenti maternali.pdf  (442,09 KB)  data: 02-05-2023   utilizator: 1  
Prezentare și modalități de combatere - buruiana Ambrozia
- Sancțiunile pentru proprietarii/ deținătorii/ administratorii/ beneficiarii de terenuri care nu aplică măsurile necesare de combatere; 
- Cum arată ambrozia, planta care îţi poate produce alergii;
- Cum se manifestă alergia la ambrozia;
- Cum se poate trata alergia la ambrozia;
- Cum poate fi combătută/distrusă buruiana ambrozia;
- Actele normative ce trebuie cunoscute de către proprietarii/ deținătorii/ administratorii/ beneficiarii de terenuri;


Ambrozia-prezentare-combatere.pdf  (761,43 KB)  data: 21-04-2023   utilizator: 1  
Comitetul pentru Situații de Urgență Tulcea: Plan de măsuri privind combaterea incendiilor de vegetație uscată
plan_masuri_combatere_incendii.pdf  (228,89 KB)  data: 22-03-2023   utilizator: 1  
Reamintim faptul că arderea vegetației uscate și a resturilor menajere este STRICT INTERZISĂ
An de an, în această perioadă, pompierii tulceni se confruntă cu un număr mare de incendii provocate de acțiunile de ardere a vegetației uscate, desfășurate de cetățeni în scopul pregătirii terenurilor pentru lucrările agricole de primăvară. De cele mai multe ori, aceste arderi necontrolate se produc în proximitatea gospodăriilor ori chiar în curțile cetățenilor, iar flăcările se extind cu ușurință la anexe gospodărești, grajduri și chiar locuințe. Un exemplu elocvent este misiunea pe care au avut-o salvatorii din cadrul Detașamentului de Pompieri Tulcea în dimineața zilei de sâmbătă, 11 martie 2023, când în urma incendierii resturilor vegetale dintr-o curte din municipiul Tulcea, focul s-a extins cu repeziciune și la o anexă gospodărească.
Din fericire, de această dată, în urma focului s-au înregistrat doar pagube materiale dar sunt situații în care aceste incendii sunt soldate cu pierderi de vieți omenești. Exemplele pot continua, însă cel mai important este să fim responsabili și să ne gândim la siguranța noastră, a familiei noastre și a mediului înconjurător. Arderea nu este o soluție! Există servicii de toaletare și curățare a terenurilor, cu ajutorul utilajelor și a echipelor specializate. Numai împreună putem stopa acest fenomen care ia amploare de la an la an. Reamintim faptul că arderea  vegetației uscate și a resturilor menajere este STRICT INTERZISĂ, dacă nu se impune în cazul prevenirii răspândirii unor boli sau dăunători specifici, fiind sancționată prin lege.‼️ #isutulcea
data: 22-03-2023   utilizator: 1
COMUNICAT DE PRESĂ VIZAREA CARNETELOR DE RENTĂ VIAGERĂ AGRICOLĂ
Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură informează că, pentru obţinerea sumei de bani reprezentând renta viageră agricolă aferentă anului 2022, rentierii vor solicita viza anuală, în perioada 01.03-31.08.2023, fie prin prezența fizică la sediul centrelor județene APIA, fie prin mijloace electronice de comunicații sau poștă/curier.

>>> MADR - Agricultură ecologică
>>> AGENŢIA DE PLĂŢI ŞI INTERVENŢIE PENTRU AGRICULTURĂ - renta viageră


adresa_instiitare.pdf  (430,11 KB)  data: 07-03-2023   utilizator: 1  
comunicat_de_presa_renta_viagera.pdf  (410,37 KB)  data: 07-03-2023   utilizator: 1  
COMUNICAT IMPLEMENTARE PROIECT GAL MTII MACINULUI

Comuna Ostrov anunţă demararea proiectului 

,,Achizitie echipament pentru asigurare acces si ingrijire maluri in comuna Ostrov” in cadrul masurilor  M1 – Revitalizarea zonei pescaresti Dunarea Veche – Bratul Macin prin consolidarea sectorului pescaresc si dezvoltarea sectoarelor complementare si M2 – Protejarea mediului, valorificarea patrimoniului natural si cultural si cresterea calitatii vietii in zona pescareasca Dunarea Veche – Bratul Macin,
 
Nume beneficiar: UAT COMUNA OSTROV
UAT COMUNA OSTROV, în calitate de beneficiar, cu sediul în str.Școlii, nr.6, comuna Ostrov, județ Tulcea, derulează proiectul ,,Achizitie echipament pentru asigurare acces si ingrijire maluri in comuna Ostrov”, în cadrul masurilor  M1 – Revitalizarea zonei pescaresti Dunarea Veche – Bratul Macin prin consolidarea sectorului pescaresc si dezvoltarea sectoarelor complementare si M2 – Protejarea mediului, valorificarea patrimoniului natural si cultural si cresterea calitatii vietii in zona pescareasca Dunarea Veche – Bratul Macin, în calitate de Autoritate de Management.
 
Programul de finanțare: Autoritatea de Management pentru Program Operaþional Pescuit si Afaceri Maritime
Cod apel: POPAM/1037/4/1/Articolul 63 Punerea în aplicare a strategiilor de dezvoltare - Proiecte sprijinite de FLAG(inclusiv costuri de funcþionare si animare
Titlul proiectului: ACHIZITIE ECHIPAMENT PENTRU ASIGURARE ACCES SI INGRIJIRE MALURI IN  COMUNA OSTROV
Componenta 1: FLAG MACIN - MASURA 2 – Protejarea mediului, valorificarea patrimoniului natural si cultural si cresterea calitatii vietii in zona pescareasca Dunarea Veche-Bratul Macin - APEL 8
Axa Prioritara: O ocupare a fortei de munca si o coeziune teritoriala sporite
Locul de implementare: România, Judeţul Tulcea, Comuna Ostrov
 
Perioada de implementare: 12 luni
Data începere proiect: 20.12.2022
Data finalizare proiect: 31.12.2023
Cod proiect: SMIS 156515
 
Date de contact: Manager de proiect: MEHEDINTU MARIAN
                               Telefon: 0724067293
                               E-mail: contabilitate@primariaostrovtulcea.ro


COMUNICAT IMPLEMENTARE PROIECT GAL MTII MACINULUI.docx  (117,02 KB)  data: 21-02-2023   utilizator: 110  
COMUNICAT DE PRESĂ

Comuna Ostrov anunţă demararea proiectului 

”Asigurarea infrastructurii TIC (sisteme inteligente de management local) la nivelul comunei Ostrov,

în cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență, Componenta 10 – Fondul Local, Investiția I.1.2 –Asigurarea infrastructurii pentru transportul verde – ITS/alte infrastructuri TIC” 


Comunicat de presa PNRR C10-digitalizare.docx  (51,25 KB)  data: 14-02-2023   utilizator: 110  
Sesiuni de instruire şi certificare - produse pentru protecţia plantelor - organizate de Autoritatea naţională fitosanitară
anunt instruiri - documente necesare inscriere.pdf  (1,84 MB)  data: 10-02-2023   utilizator: 1  
A început înregistrarea obligatorie a comercianților în Sistemul de Garanție-Returnare
Ce este Sistemul de Garanție-Returnare?
Sistemul de garanție-returnare reprezintă un sistem în care consumatorii vor plăti o garanție de 0,50 RON atunci când vor cumpăra o băutură de la un comerciant. Sistemul se aplică pentru ambalaje nereutilizabile din sticlă, plastic sau metal, cu volume cuprinse între 0,1 l și 3 l inclusiv. După golirea ambalajului, consumatorul va trebui să îl aducă într-unul dintre punctele de returnare organizate de comercianți. În schimbul ambalajului gol, consumatorul va primi înapoi, pe loc, valoarea garanției plătite inițial, fără a fi necesară prezentarea bonului fiscal.

mai multe detalii la https://returosgr.ro/

a inceput inregistrarea retuRO.pdf  (361,63 KB)  data: 01-02-2023   utilizator: 1  
Informare oug195/2005 şi modificări aduse de oug 38/2022
Constituie contravenţie şi se sancţionează cu amendă de la 6500 lei (RON) la 7000 lei (RON) pentru persoane fizice, şi de la 25000 lei (RON) la 30000 lei (RON) pentru persoane juridice, încălcarea următoarelor prevederi legale:

informare_OUG195.docx  (13,43 KB)  data: 09-12-2022   utilizator: 1  
Obligaţie: înscrierea în Registrul de evidenţă a sistemelor individuale adecvate de colectare şi epurare a apelor uzate
În situaţia în care nu veţi îndeplini formalităţile de înregistrare, vom fi nevoiţi să sesizam organele abilitate pentru aplicarea sancţiunii conform art.23 din Hg 714/2022 privind Aprobarea criteriilor pentru autorizarea, construcţia, inregistrarea, controlul, exploatarea și întreţinerea sistemelor individuale adecvate de colectarea și epurare ape uzate, respectiv amenda de la 5000 lei la 10000 lei.

Găsiți modelele de cerere în secțiunea Formulare, documente necesare/ Formulare SIA (fose septice)

anunt_colectare_ape_uzate.docx  (12,87 KB)  data: 20-10-2022   utilizator: 1  
Toate anunţurile de actualitate sunt la: Anunţuri/comunicate