Completează și trimite rapid și de oriunde cereri

Evită cozile de la ghișee și economisește timp prin completarea online a formularelor. Ai acces rapid de pe orice dispozitiv, inclusiv de pe mobil.

>>> REGISTA: Formulare electronice
 
 
Formulare asistenţă socială
 
•  Modalitate de obţinere beneficii sociale

• Cerere declaraţie ajutor încălzire

• Cerere tip alocaţie de stat

• Cerere îndemnizaţie - stimulent inserţie - creştere copil - alocaţie de stat pentru copii

• Documente necesare pentru acordare beneficii sociale

• Adeverinţă tip angajator-concediu creştere copil sau stimulent inserţie

• Acord confidenţialitate beneficii sociale

• Cerere concediu de creştere copil sau stimulent inserţie

• Cerere tip alocaţie de stat

• Cerere modificare alocaţie de stat

• Angajament de plată în situaţia în care se încasează în mod necuvenit beneficii de asistenţă socială

• CERERE - DECLARAŢIE PE PROPRIE RĂSPUNDERE pentru acordarea unor drepturi de asistenţă socială

• DECLARAŢIE pe propria răspundere privind modificarile intervenite în componenţa familiei şi/sau veniturile acesteia

• DECLARAŢIE pe propria răspundere pentru venitul rezultat din gospodărirea împreună

• LISTA bunurilor ce conduc la excluderea acordării venitului minim de incluziune

• pliant informativ - Venitul Minim de Incluziune

 
Formulare stare civilă
 
  Cerere eliberare certificate de stare civilă
  CERERE TRANSCRIERE CERTIFICAT NAȘTERE,CĂSĂTORIE, DECES
  Cerere solicitare extras multilingv de naștere / căsătorie / deces (după caz)
  Cerere duplicat certificat naștere titular
  Cerere duplicat certificat naștere pentru copil
  Cerere duplicat certificat deces
  Cerere duplicat certificat căsătorie
  Cerere duplicat certificat deces - prin împuternicit
  Cerere duplicat certificat căsătorie - prin împuternicit
  Cerere duplicat certificat naștere pentru copil - prin împuternicit
  Cerere duplicat certificat naștere titular - prin împuternicit
  CERERE pentru eliberarea dovezii privind înregistrarea unui act de stare civilă (ANEXA 9)
  Acte necesare înregistrării decesului
  DECLARAȚIE PE PROPRIE RĂSPUNDERE (DIN CARE SĂ REZULTE CĂ NU S-A MAI SOLICITAT TRANSCRIEREA)
  DECLARAȚIE DOMICILIU COPIL (DOAR DACĂ PĂRINȚII AU DOMICILIUL DIFERIT ÎN ACTUL DE IDENTITATE)
  Cerere de schimbare a numelui
  Cerere de schimbare a numelui - adresă către Monitorul Oficial
  DOCUMENTE NECESARE ELIBERARE CERTIFICAT DECES
  DOCUMENTE NECESARE ELIBERARE CERTIFICAT CĂSĂTORIE
  DOCUMENTE NECESARE ELIBERARE CERTIFICAT NAȘTERE
  DOCUMENTE NECESARE PENTRU ÎNSCRIEREA MENȚIUNII DE DIVORȚ PRONUNȚAT ÎN STRĂINĂTATE
  DECLARAȚIE DOMICILIU MINOR
  CERERE TRANSCRIERE NAȘTERE
 
Formulare pentru activitatea de urbanism
 

Certificat de Urbanism

 

  Avizul structurii de specialitate din cadrul consiliului local pentru eliberarea certificatului de urbanism

  Avizul Primarului pentru eliberarea certificatului de urbanism şi pentru emiterea autorizaţiei de construire/desfiinţare

  Cerere pentru emiterea certificatului de urbanism

  Cerere pentru emiterea avizului structurii de specialitate a consiliului local pentru emiterea „Certificatului de urbanism”

  Cerere pentru prelungirea valabilităţii certificatului de urbanism

  Formular model pentru „Certificat de urbanism”


Autorizație de Construire/Desființare

 

  Avizul structurii de specialitate din cadrul consiliului local pentru autorizaţia de construire/desfiinţare

  Avizul Primarului pentru eliberarea certificatului de urbanism şi pentru emiterea autorizaţiei de construire/desfiinţare

  Cerere pentru emiterea avizului structurii de specialitate din cadrul consiliului local pentru autorizaţia de construire/desfiinţare

  Cerere către Primar în vederea obţinerii avizului privind autorizarea lucrărilor de construcţii

  Cerere pentru emiterea autorizaţiei de construire/desfiinţare

  Cerere pentru prelungirea valabilităţii autorizaţiei de construire/desfiinţare

  Formular model pentru „Autorizaţia de construire/desfiinţare”


Comunicări privind începerea execuției

 

  Comunicare privind începerea execuţiei lucrărilor către consiliul local

  Comunicare privind începerea execuţiei lucrărilor către Inspectoratul Teritorial în Construcţii

  Comunicare privind încheierea execuţiei lucrărilor către consiliul local

  Comunicare privind încheierea execuţiei lucrărilor către Inspectoratul Teritorial în Construcţii


  Cartuş – model conform anexei nr.1 la Lege

  Ştampila model – „ANEXĂ LA CERTIFICATUL DE URBANISM”

  Ştampila model – „VIZAT SPRE NESCHIMBARE”

  Proces-Verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei în competenţa consiliului local şi a primarului

  Proces-Verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei în competenţa Inspectoratului de Stat în Construcţii

  Model pentru Panou de identificare a investiţiei

 
Formulare taxe şi impozite
 
Declarație impozit pe clădiri - persoane fizice
Declarație impozit pe clădiri - persoane juridice
Declarație impozit pe terenuri - persoane fizice
Declarație impozit pe terenuri - persoane juridice
Declarație impozit pe mijloace de transport - persoane fizice/juridice
Declarație impozit pe mijloace de transport marfă cu masa totală autorizată de peste 12 tone - persoane fizice/juridice
Declarație impozit pe mijloace de transport pe apă - persoane fizice/juridice
Cerere pentru eliberarea unui certificat de atestare fiscală pentru persoane fizice privind impozite, taxe locale şi alte venituri datorate bugetului local
Cerere pentru eliberarea unui certificat de atestare fiscală pentru persoane juridice privind impozite, taxe locale şi alte venituri datorate bugetului local
Declarație pentru scoaterea din evidență a mijloacelor de transport
Declarație de impunere pentru stabilirea taxei de salubrizare
 
Formulare registru agricol
 
Tabel cu mașini, utilaje, instalații ce trebuie declarate la registrul agricol

Solicitare eliberare atestat de producator şi carnet de comercializare (documente necesare).pdf

Cerere eliberare carnet de comercializare a produselor din sectorul agricol.doc

Cerere atestat producator.doc

Declaraţie pentru completarea registrului agricol.doc

PROCES verbal atestat de producator.doc
 
Formulare colectare ape uzate
 
 HOTĂRÂRE nr. 714 din 26 mai 2022 privind aprobarea Criteriilor pentru autorizarea, construcția, înscrierea/înregistrarea, controlul, exploatarea și întreținerea sistemelor individuale adecvate de colectare și epurare a apelor uzate.pdf
Anunţ - înscriere a sistemelor individuale adecvate de epurare a apelor uzate în registrul de evidenţă a sistemelor individuale adecvate pentru colectarea apelor uzate.doc
formular - persoane fizice.doc
formular - persoane juridice.doc
 
Formulare GDPR
 
  Cerere pentru exercitarea drepturilor persoanei vizate
  Drepturile persoanelor vizate - Extras din Regulamentul nr. 679/2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date
 
Alte formulare
 
 Cerere acreditare presă

Toate anunţurile de actualitate sunt la: Anunţuri/comunicate
 
Prevenirea incendiilor la arderea miriştilor şi pe timpul acţiunilor de igienizare
    Nerespectarea măsurilor specifice la efectuarea arderilor de mirişti, vegetaţie uscată şi resturi vegetale are consecinţe grave asupra comunităţii prin pierderi de vieţi omeneşti, producerea de pagube materiale şi afectarea mediului înconjurător.
    Înainte de începerea lucrărilor de incendiere a miriştilor se va transmite la I.S.U.J. şi Comisariatul Judeţean al Gărzii Naţionale de Mediu data, intervalul orar şi locul în care se intenţionează să se facă aceste lucrări şi se va informa serviciul voluntar pentru situaţii de urgenţă al localităţii.
     Arderea miriştii se face cu respectarea următoarelor prevederi generale:
- condiţii meteorologice fără vânt;
- parcelarea miriştii în suprafeţe de maximum 10 ha, prin fâşii arate;
- izolarea zonei de ardere faţă de căi de comunicaţii, construcţii, culturi agricole vecine, instalaţii, fond forestier, prin executarea de fâşii arate;
- desfăşurarea arderii numai pe timp de zi;
- asigurarea până la finalizarea arderii a personalului de supraveghere şi stingere a eventualelor incendii;
- asigurarea pentru suprafeţe de ardere mai mici de 5 ha a substanţelor şi mijloacelor de stingere necesare;
- asigurarea, în cazul suprafeţelor de ardere mai mari de 5 ha, a unui plug, a unei cisterne cu apă, a mijloacelor de tractare şi a personalului de deservire;
- arderea miriştii, în cazul terenurilor în pantă, pornind din partea de sus a pantei.

>>> Prevenirea incendiilor la arderea miriştilor şi pe timpul acţiunilor de igienizare



actiuni prevenire incendii.pdf  (147,37 KB)  data: 15-07-2024   utilizator: 1  
INFORMARE EFECTE TEMPERATURI EXTREME ȘI RADIAȚII ULTRAVIOLETE
Căldura extremă este definită ca o perioadă de căldură și umiditate ridicată, cu temperaturi peste 32.2˚C timp de 2-3 zile

    Căldura excesivă reprezintă un pericol pentru mediu și sănătate. Stresul termic este cauzaprincipală a deceselor cauzate de variațiile termice, acesta putând exacerba bolile cardiovasculare,diabetul, afecțiunile mintale, astmul și poate crește riscul de accidente și transmitere a unor boli
infecțioase.
    Vulnerabilitatea la căldură este determinată atât de factori fiziologici, cum ar fi vârsta (bătrânii, sugarii șicopiii) și starea de sănătate (prezența afecțiunilor cronice), cât și de factori de expunere, cum ar fiocupația (de exemplu: lucrul în aer liber sau în zone fără ventilație sau aer condiționat) și condițiilesocio-economice (de exemplu: persoane fără adăpost, condiții de locuit inadecvate, fără posibilitate dea răci încăperile).
    Mortalitatea cauzată de căldură pentru persoanele cu vârsta peste 65 de ani a crescut cu aproximativ 85% între 2000–2004 și 2017–20212. În Europa, în vara anului 2022, s-a înregistrat un număr de aproximativ 61 672 de decese cauzate de căldură 
    În același timp, expunerea prelungită la radiațiile ultraviolete (UV) poate produce leziuni ale pielii expuse (arsuri), iar pe termen lung, prin expunere cumulată, poate determina leziuni maligne cutanate.

informare efecte temperaturi extreme.pdf  (201,04 KB)  data: 07-07-2024   utilizator: 1  
campanie de informare.pdf  (1,39 MB)  data: 07-07-2024   utilizator: 1  
ANUNT COLECTARE DESEURI MENAJERE_RECICLABILE
ANUNT IMPORTANT ,
incepand cu data de 1 iulie 2024 se modifica graficul de ridicare a gunoiului
la nivelul comunei Ostrov dupa cum urmeaza:
Deseurile menajere (tomberoanele de 120 litri) se vor colecta
SAPTAMANAL in ziua de marti, incepand cu data de 02.07.2024;
Deseurile reciclabile se vor colecta LA 2 SAPTAMANI, in ziua de miercuri,
incepand cu data de 03 .07.2024;
Graficul colectarii deseurilor reciclabile este urmatorul :
MIERCURI 03 IULIE 2024;
MIERCURI 17 IULIE 2024;
MIERCURI 31 IULIE 2024;
MIERCURI 14 AUGUST 2024;
MIERCURI 28 AUGUST 2024;
MIERCURI 11 SEPTEMBRIE 2024;
MIERCURI 25 SEPTEMBRIE 2024;
MIERCURI 09 OCTOMBRIE 2024;
MIERCURI 23 OCTOMBRIE 2024;
MIERCURI 06 NOIEMBRIE 2024;
MIERCURI 20 NOIEMBRIE 2024;
MIERCURI 04 DECEMBRIE 2024;
MIERCURI 18 DECEMBRIE 2024;
PRIMARIA OSTROV

ANUNT COLECTARE DESEURI MENAJERE_RECICLABILE.pdf  (498,37 KB)  data: 26-06-2024   utilizator: 110  
ANUNȚ PREALABIL PRIVIND AFIȘAREA PUBLICĂ A DOCUMENTELOR TEHNICE ALE CADASTRULUI_SECTOR 17
ANUNȚ PREALABIL PRIVIND AFIȘAREA PUBLICĂ A DOCUMENTELOR TEHNICE ALE CADASTRULUI

Denumire județ: TULCEA

Denumire UAT: COMUNA OSTROV

NR.1886/26.06.2024

Sector cadastral: 17

 

Unitatea administrativ-teritorială OSTROV, din județul Tulcea, anunță publicarea documentelor tehnice ale cadastrului pentru sectoarele cadastrale nr. 17 pe o perioadă de 60 de zile calendaristice, conform art. 14 alin. (1) și (2) din Legea cadastrului și a publicității imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Data de început a afișării: 03.07.2024

Data de sfârșit a afișării: 02.09.2024

Adresa locului afișării publice – COMUNA OSTROV, JUD.TULCEA, STR. SCOLII, NR.6

Repere pentru identificarea locației -Sediul Primăriei Ostrov, județul Tulcea, Parter

Cererile de rectificare ale documentelor tehnice vor putea fi depuse la sediul primăriei și pe site-ul Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară.

Informații privind Programul național de cadastru și carte funciară se pot obține pe site-ul ANCPI la adresa http://www.ancpi.ro/pnccf/.

             PRIMAR,

       TANASE ION

      Semnătură, ștampilă

 

 

 

 

 

 

 


ANUNT COMUNA OSTROV_SECTOR 17.doc  (28,00 KB)  data: 26-06-2024   utilizator: 110  
Avertizări de caniculă

Ținând cont de temperaturile ridicate ce se vor înregistra pe teritoriul României în următoarele zile, îndemnăm atât persoanele încadrate în grupurile vulnerabile (persoane cu boli cronice, adulți în vârstă, sugari și copii mici,) cât și populața generală, să respecte următoarele recomandări:

?        Evitați, pe cât posibil, expunerea prelungită la soare între orele 11 – 18;

?        Purtaţi pălării de soare, haine lejere şi ample, din fibre naturale, de culori deschise;

?        Beţi zilnic între 1,5 – 2 litri de lichide, fără a aştepta să apară senzaţia de sete.v

?      În perioadele de caniculă se recomandă consumul unui pahar de apă (sau echivalentul acestuia) la fiecare 15 – 20 de minute;

?  Nu consumaţi alcool (inclusiv bere sau vin) deoarece acesta favorizează deshidratarea şi diminuează capacitatea de luptă a organismului împotriva căldurii;

?    Evitaţi băuturile cu conţinut ridicat de cofeină (cafea, ceai, cola) sau de zahăr (sucuri racoritoare carbogazoase);

?      Consumaţi fructe şi legume proaspete ce au un conținut ridicat de apă, precum, pepenele galben, roşu, prunele, castraveţii și roşiile;

?        Reglați aparatul de aer condiţionat astfel încât temperatura să fie cu 5 grade mai mică decât temperatura ambientală;

?        Nu utilizați ventilatoare dacă temperatura aerului depăşeşte 32 de grade Celsius;

?        Ţineţi ferestrele închise în perioada în care temperatura exterioară este superioară celei din locuinţă;

?    Evitaţi activitaţile în exterior care necesită un consum mare de energie (sport, grădinărit, construcții, etc.).

https://insp.gov.ro/2024/06/19/avertizari-de-canicula-2/
data: 19-06-2024   utilizator: 1
Rezultate alegeri (surse neoficiale)
Fotografierea sau filmarea Buletinului de vot este INTERZISĂ !!!
ATENȚIE fotografierea sau filmarea Buletinului de vot prin orice mijloace este INTERZISĂ și constituie contravenție !!! 
data: 06-06-2024   utilizator: 1
Informare privind exercitarea dreptului de vot prin intermediul urnei speciale
model cerere pentru exercitare vot cu urna speciala.pdf  (48,76 KB)  data: 27-05-2024   utilizator: 1  
hotarare privind URNA SPECIALA.pdf  (570,81 KB)  data: 27-05-2024   utilizator: 1  
Buletine de avertizare - AUTORITATEA NATIONALĂ FITOSANITARĂ OFICIUL FITOSANITAR TULCEA
Boli la orz.pdf  (608,20 KB)  data: 26-05-2024   utilizator: 1  
Boli la grau.pdf  (613,91 KB)  data: 26-05-2024   utilizator: 1  
Boli la mar.pdf  (646,13 KB)  data: 26-05-2024   utilizator: 1  
Daunatorii culturilor de paioase.pdf  (627,10 KB)  data: 26-05-2024   utilizator: 1  
Președinții și locțiitorii desemnați la data de 21-05-2024 pentru secțiile de votare din județul Tulcea
presedinti si loctiitori judetul Tulcea.pdf  (1,24 MB)  data: 21-05-2024   utilizator: 1  
Informare cu privire la unele măsuri pentru protecția familiilor de albine împotriva intoxicațiilor cu pesticide
Informare cu privire la protectia familiilor de albine.pdf  (198,77 KB)  data: 13-05-2024   utilizator: 1  
Anunț - tragere la sorți a numărului de ordine de pe buletinele de vot
Sâmbătă, 11.05.2024, ora 11.00, la sediul B.E..C.L. nr. 38 Ostrov, Str. Şcolii, nr.6, localitatea Ostrov, județul Tulcea, din incinta Primăriei Ostrov – Sala de Oficieri, va avea loc ședința publică de tragere la sorți a numărului de ordine de pe buletinele de vot la alegerile pentru autoritățile administrației publice locale din anul 2024, pentru funcțiile publice de primat şi consilier local. 

Anunt-tragere la sorţi.docx  (13,39 KB)  data: 08-05-2024   utilizator: 1  
rezultat tragere la sorti.pdf  (273,36 KB)  data: 11-05-2024   utilizator: 1  
Perioada depunere candidaturi: 16-30 aprilie 2024
În conformitate cu prevederile HG nr. 199/2024, Anexă, poziția nr. 53 și poziția nr. 88, candidaturile pentru funcția de primar și pentru funcția de consilier local  se depun în perioada 16-30 aprilie 2024 
data: 18-04-2024   utilizator: 1
extras din circulara privind împlinirea termenelor legale și funcționarea birourilor electorale
ART IV – De regulă, orice comunicare cu terții (sau cu publicul) a biroului și accesul la informațiile de interes public se realizează prin telefon sau prin intermediul mijloacelor electronice de comunicare   ( e-mail, WhatsApp, etc), conform art.13 alin(1) teza finala din Hotararea BEC nr.1H/ 20.03.2024 privind Regulamentul de organizare și funcționare a birourilor electorale constituite la alegerile din 9 iunie 2024. 
data: 17-04-2024   utilizator: 1
Anunț - completarea birou electoral cu membri partidelor politice în data de 20-04-2024
Anunt - COMPLETARE BEC NR 38 OSTROV.pdf  (96,79 KB)  data: 17-04-2024   utilizator: 1  
PROCES VERBAL COMPLETARE BEC OSTROV.pdf  (135,82 KB)  data: 20-04-2024   utilizator: 1  
Număr minim de susținători pe liste: minim 100
NR MINIM DE SUSTINATORI OSTROV.pdf  (128,79 KB)  data: 17-04-2024   utilizator: 1  
BEC NR 38 OSTROV, județul Tulcea - program de funcționare și componența
PROGRAM BEC NR 38 OSTROV.pdf  (21,35 KB)  data: 16-04-2024   utilizator: 1  
SEDIUL SECȚIEI DE VOTARE SI NR ALEGĂTORI OSTROV
SEDIUL SECTIEI DE VOTARE SI NR ALEGATORI OSTROV.pdf  (18,66 KB)  data: 16-04-2024   utilizator: 1  
Material informativ privind o serie de informații necesare candidaților la alegerile din 9 iunie 2024
   Autoritatea Electorală Permanentă (AEP) informează competitorii electorali care doresc să participe la alegerile pentru membrii din România în Parlamentul European şi/sau la alegerile pentru autorităţile administraţiei publice locale din 9 iunie 2024 că, începând cu data de 25 martie a.c., a demarat procedura de înregistrare a mandatarilor financiari coordonatori desemnaţi, în vederea atribuirii codurilor unice de identificare.

>>> Autoritatea electorală permanentă (www.roaep.ro)

>>> Departamentul de Control al Finanțării Partidelor Politice și a Campaniilor Electorale (www.finantarepartide.ro)


Afis informare candidati.pdf  (418,91 KB)  data: 11-04-2024   utilizator: 1  
Spune STOP incendiilor de vegetație uscată
Spune STOP incendiilor de vegetație uscată
 Arderile necontrolate reprezintă un pericol major pentru viața cetățenilor și pot afecta gospodării, construcții, rețele electrice, păduri și animale.
 Pentru preîntâmpinarea unor situații care pot duce la izbucnirea incendiilor de vegetație uscată, vă recomandăm:
- Să nu utilizați focul deschis în locuri cu pericol de incendiu;
- Supravegheați copiii pentru a preveni jocul acestora cu focul;
- Nu aruncați la întâmplare resturi de țigări și chibrituri aprinse;
Vă reamintim că este interzisă incendierea resturilor vegetale în scopul igienizării terenurilor agricole, această acțiune fiind sancționată prin lege.
 Curățarea terenurilor prin incendiere nu este o soluție! Există servicii de toaletare și curățare a terenurilor, cu ajutorul utilajelor și a echipelor specializate.
data: 21-03-2024   utilizator: 1
APIA - solicitare viza anuală pentru renta viageră
Pentru obținerea rentei viagere aferente anului 2023, APIA solicită viza anuală. Termen limită: 31-08-2024

RENTA VIAGERA IN ANUL 2024.pdf  (421,12 KB)  data: 06-03-2024   utilizator: 1  
INFORMARE OUG195/2005 ŞI MODIFICĂRI ADUSE DE OUG 38/2022
Conform OUG195/2005 privind protecţia mediului  vă aducem la cunoştinţă urmatoarele:
Art. 96 (1)Constituie contravenţie şi se sancţionează cu amendă de la 6500 lei (RON) la 7000 lei (RON) pentru persoane fizice, şi de la 25000 lei (RON) la 30000 lei (RON) pentru persoane juridice, încălcarea următoarei prevederi legale:
 - obligaţia proprietarilor şi deţinătorilor de terenuri cu titlu sau fără titlu, de a nu arde miriştile, stuful, tufărişurile sau vegetaţia ierboasă, fără acceptul autorităţii competente pentru protecţia mediului şi fără informarea în prealabil a serviciilor publice comunitare pentru situaţii de urgenţă;

informareOUG195.pdf  (148,27 KB)  data: 01-03-2024   utilizator: 1  
COMUNICAT DE PRESĂ
Comuna Ostrov anunţă demararea proiectului ”Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unității de învățământ preuniversitar la nivelul comunei Ostrov, judetul Tulcea- Școala Gimnaziala Ostrov din comuna Ostrov”, cod F-PNRR-Dotari-2023-2967
Valoare proiect: 781.899,02 lei

Perioada de implementare: 16 luni
Data începere proiect: 09.08.2023/data semnării contractului de finanțare 08.08.2023
Data finalizare proiect: max.31.12.2024
Cod proiect: F-PNRR-Dotari-2023-2967
Date de contact: Manager de proiect: MEHEDINTU MARIAN

Comunicat de presa PNRR C15-digitalizare Scoli.docx  (56,22 KB)  data: 26-09-2023   utilizator: 110  
Toate anunţurile de actualitate sunt la: Anunţuri/comunicate