>>> Statul de funcţii
>>> Tabel angajaţi
Organigrama generală UAT COMUNA OSTROV
aparatul de specialitate al primarului şi serviciile din subordinea consiliului local
 
Consiliul local
11 consilieri
Primar
dp(1,0)
Viceprimar
dp(1,0)
 
             
         
             
 
         
Secretar general al comunei
pc(1,0)
     
         
 
           
         
     
 
           
Compartimentul asistenta sociala
pe(2,0)
 
Compartimentul financiar contabil si resurse umane
pe(4,0) ce(1,0)
 
Compartimentul administrativ
ce(3,0)
 
           
         
     
 
           
Compartimentul registru agricol
pe(1,0)
 
Compartimentul stare civila si relatii cu publicul
pe(1,0)
 
Compartimentul servicii publice si implementare proiecte europene
ce(5,4)
 
           
         
             
           
Compartimentul urbanism, amenajarea teritoriului si administrarea patrimoniului
pe(1,0)
 
Compartimentul cultura
ce(1,0)
             
                            
             
                       
Compartimentul asistenta medicala comunitara
ce(1,0)
             
Organigrama aparatului de specialitate al primarului
ultima publicare (2023-08-21): Anexa 1 la HCL 9/2023

 
Legendă
dp - funcţii demnitate publică (ocupate 2, vacante 0)
pc - funcţii publice conducere (ocupate 1, vacante 0)
pe - funcţii publice de execuţie (ocupate 9, vacante 0)
ce - funcţii contractuale de execuţie (ocupate 11, vacante 4)
 
TOTAL  posturi:  27 (ocupate 23, vacante 4)
Stat de funcţii
>>> Organigrama
PRIMĂRIA COMUNEI OSTROV
Statul de funcţii al aparatului de specialitate al primarului
Anexa 2 la HCL 9/2023
Nr.
crt.
Structură Funcţie de demnitate publică Funcţie publică Clasă Grad profesional Nivel studii obligatorii Funcţie contractuală Treaptă profesională/ grad Nivel studii obligatorii Nume, prenume/ vacant Gradaţie/ vechime Observaţii
înalt funcţionar public de conducere de execuţie de conducere de execuţie
Demnitari (Primar/ Viceprimar)
1 primar                     TANASE ION    
2 viceprimar                     LUPAŞCU NEACŞU    
Secretar general
3       secretar general   S         SPÂNACHI NICULAE 5  
Compartiment financiar contabil si resurse umane
4       inspector I superior S MEHEDINTU MARIAN 5  
5       referent III asistent M TOPOR DANIEL 5  
6       referent III asistent M BALUTA GICA GILDA 5  
7       casier M TUDOSE GICA 3  
8       consilier achiziții publice I asistent S STROE NICOLETA VIRGINIA 4  
Compartiment stare civila si relatii cu publicul
9       referent III principal M NEACȘU MIRELA 5  
Compartiment cultura
10       bibliotecar M GROPENEANU IONEL 5  
Compartiment asistenta medicala comunitara
11       asistent comunitar M IORDACHE IOANA 5  
Compartiment administrativ
12       sofer G NEACȘU GIGEL 2  
13       muncitor G RENTEA IONEL 2  
14       guard G SIMINEANU FLORICA 4  
Compartiment servicii publice si implementare proiecte europene
15       muncitor G HONT VASILE 5  
16       muncitor G TUDOSE DUMITREL 5  
17       muncitor G TUDOSE V GIGI 4  
18       muncitor G SCAPAU DUMITREL 3  
19       muncitor G BALUTA IONEL 4  
20       muncitor calificat 1 S vacant    
21       muncitor calificat 1 S vacant    
22       muncitor calificat 1 S vacant    
23       muncitor calificat 1 S vacant    
Compartiment asistenta sociala
24       referent III superior M SCOARTA VALERICA 3  
25       inspector I asistent S GHERGHISAN IOANA 5  
Compartiment registru agricol
26       referent III superior M TĂNASE ANIȘOARA 5  
Compartiment urbanism, amenajarea teritoriului si administrarea patrimoniului
27       referent III asistent M DACHE CRISTINA GABRIELA 1  
 
NR. TOTAL FUNCŢII DE DEMNITATE PUBLICĂ 2
NR. TOTAL FUNCŢII PUBLICE 10
NR. TOTAL ÎNALŢI FUNCŢIONARI PUBLICI 0
NR. TOTAL FUNCŢII PUBLICE DE CONDUCERE 1
NR. TOTAL FUNCŢII PUBLICE DE EXECUŢIE 9
NR. TOTAL FUNCŢII CONTRACTUALE 15
NR. TOTAL FUNCŢII CONTRACTUALE DE CONDUCERE 0
NR. TOTAL FUNCŢII CONTRACTUALE DE EXECUŢIE 15
NR. TOTAL POSTURI POTRIVIT ART. III ALIN. (2) DIN. O.U.G 63/2010 1
NR. TOTAL FUNCŢII ÎN APARATUL DE SPECIALITATE AL PRIMARULUI 27
TANASE ION
primar

      LS
Toate anunţurile de actualitate sunt la: Anunţuri/comunicate
 
Rezultate alegeri (surse neoficiale)
Fotografierea sau filmarea Buletinului de vot este INTERZISĂ !!!
ATENȚIE fotografierea sau filmarea Buletinului de vot prin orice mijloace este INTERZISĂ și constituie contravenție !!! 
data: 06-06-2024   utilizator: 1
Informare privind exercitarea dreptului de vot prin intermediul urnei speciale
model cerere pentru exercitare vot cu urna speciala.pdf  (48,76 KB)  data: 27-05-2024   utilizator: 1  
hotarare privind URNA SPECIALA.pdf  (570,81 KB)  data: 27-05-2024   utilizator: 1  
Buletine de avertizare - AUTORITATEA NATIONALĂ FITOSANITARĂ OFICIUL FITOSANITAR TULCEA
Boli la orz.pdf  (608,20 KB)  data: 26-05-2024   utilizator: 1  
Boli la grau.pdf  (613,91 KB)  data: 26-05-2024   utilizator: 1  
Boli la mar.pdf  (646,13 KB)  data: 26-05-2024   utilizator: 1  
Daunatorii culturilor de paioase.pdf  (627,10 KB)  data: 26-05-2024   utilizator: 1  
Președinții și locțiitorii desemnați la data de 21-05-2024 pentru secțiile de votare din județul Tulcea
presedinti si loctiitori judetul Tulcea.pdf  (1,24 MB)  data: 21-05-2024   utilizator: 1  
Informare cu privire la unele măsuri pentru protecția familiilor de albine împotriva intoxicațiilor cu pesticide
Informare cu privire la protectia familiilor de albine.pdf  (198,77 KB)  data: 13-05-2024   utilizator: 1  
Anunț - tragere la sorți a numărului de ordine de pe buletinele de vot
Sâmbătă, 11.05.2024, ora 11.00, la sediul B.E..C.L. nr. 38 Ostrov, Str. Şcolii, nr.6, localitatea Ostrov, județul Tulcea, din incinta Primăriei Ostrov – Sala de Oficieri, va avea loc ședința publică de tragere la sorți a numărului de ordine de pe buletinele de vot la alegerile pentru autoritățile administrației publice locale din anul 2024, pentru funcțiile publice de primat şi consilier local. 

Anunt-tragere la sorţi.docx  (13,39 KB)  data: 08-05-2024   utilizator: 1  
rezultat tragere la sorti.pdf  (273,36 KB)  data: 11-05-2024   utilizator: 1  
Perioada depunere candidaturi: 16-30 aprilie 2024
În conformitate cu prevederile HG nr. 199/2024, Anexă, poziția nr. 53 și poziția nr. 88, candidaturile pentru funcția de primar și pentru funcția de consilier local  se depun în perioada 16-30 aprilie 2024 
data: 18-04-2024   utilizator: 1
extras din circulara privind împlinirea termenelor legale și funcționarea birourilor electorale
ART IV – De regulă, orice comunicare cu terții (sau cu publicul) a biroului și accesul la informațiile de interes public se realizează prin telefon sau prin intermediul mijloacelor electronice de comunicare   ( e-mail, WhatsApp, etc), conform art.13 alin(1) teza finala din Hotararea BEC nr.1H/ 20.03.2024 privind Regulamentul de organizare și funcționare a birourilor electorale constituite la alegerile din 9 iunie 2024. 
data: 17-04-2024   utilizator: 1
Anunț - completarea birou electoral cu membri partidelor politice în data de 20-04-2024
Anunt - COMPLETARE BEC NR 38 OSTROV.pdf  (96,79 KB)  data: 17-04-2024   utilizator: 1  
PROCES VERBAL COMPLETARE BEC OSTROV.pdf  (135,82 KB)  data: 20-04-2024   utilizator: 1  
Număr minim de susținători pe liste: minim 100
NR MINIM DE SUSTINATORI OSTROV.pdf  (128,79 KB)  data: 17-04-2024   utilizator: 1  
BEC NR 38 OSTROV, județul Tulcea - program de funcționare și componența
PROGRAM BEC NR 38 OSTROV.pdf  (21,35 KB)  data: 16-04-2024   utilizator: 1  
SEDIUL SECȚIEI DE VOTARE SI NR ALEGĂTORI OSTROV
SEDIUL SECTIEI DE VOTARE SI NR ALEGATORI OSTROV.pdf  (18,66 KB)  data: 16-04-2024   utilizator: 1  
Ajutor minimis pentru crescătorii de porci
Termen limita depuneri cereri: 30iunie 2024

ajutor_minimis_formular cerere.pdf  (85,08 KB)  data: 15-04-2024   utilizator: 1  
Material informativ privind o serie de informații necesare candidaților la alegerile din 9 iunie 2024
   Autoritatea Electorală Permanentă (AEP) informează competitorii electorali care doresc să participe la alegerile pentru membrii din România în Parlamentul European şi/sau la alegerile pentru autorităţile administraţiei publice locale din 9 iunie 2024 că, începând cu data de 25 martie a.c., a demarat procedura de înregistrare a mandatarilor financiari coordonatori desemnaţi, în vederea atribuirii codurilor unice de identificare.

>>> Autoritatea electorală permanentă (www.roaep.ro)

>>> Departamentul de Control al Finanțării Partidelor Politice și a Campaniilor Electorale (www.finantarepartide.ro)


Afis informare candidati.pdf  (418,91 KB)  data: 11-04-2024   utilizator: 1  
Spune STOP incendiilor de vegetație uscată
Spune STOP incendiilor de vegetație uscată
 Arderile necontrolate reprezintă un pericol major pentru viața cetățenilor și pot afecta gospodării, construcții, rețele electrice, păduri și animale.
 Pentru preîntâmpinarea unor situații care pot duce la izbucnirea incendiilor de vegetație uscată, vă recomandăm:
- Să nu utilizați focul deschis în locuri cu pericol de incendiu;
- Supravegheați copiii pentru a preveni jocul acestora cu focul;
- Nu aruncați la întâmplare resturi de țigări și chibrituri aprinse;
Vă reamintim că este interzisă incendierea resturilor vegetale în scopul igienizării terenurilor agricole, această acțiune fiind sancționată prin lege.
 Curățarea terenurilor prin incendiere nu este o soluție! Există servicii de toaletare și curățare a terenurilor, cu ajutorul utilajelor și a echipelor specializate.
data: 21-03-2024   utilizator: 1
APIA - solicitare viza anuală pentru renta viageră
Pentru obținerea rentei viagere aferente anului 2023, APIA solicită viza anuală. Termen limită: 31-08-2024

RENTA VIAGERA IN ANUL 2024.pdf  (421,12 KB)  data: 06-03-2024   utilizator: 1  
INFORMARE OUG195/2005 ŞI MODIFICĂRI ADUSE DE OUG 38/2022
Conform OUG195/2005 privind protecţia mediului  vă aducem la cunoştinţă urmatoarele:
Art. 96 (1)Constituie contravenţie şi se sancţionează cu amendă de la 6500 lei (RON) la 7000 lei (RON) pentru persoane fizice, şi de la 25000 lei (RON) la 30000 lei (RON) pentru persoane juridice, încălcarea următoarei prevederi legale:
 - obligaţia proprietarilor şi deţinătorilor de terenuri cu titlu sau fără titlu, de a nu arde miriştile, stuful, tufărişurile sau vegetaţia ierboasă, fără acceptul autorităţii competente pentru protecţia mediului şi fără informarea în prealabil a serviciilor publice comunitare pentru situaţii de urgenţă;

informareOUG195.pdf  (148,27 KB)  data: 01-03-2024   utilizator: 1  
ARBDD - măsuri care se impun în vederea situației create de creșterea alarmantă a numărului de șacali din Delta Dunării
masuri daune sacali.pdf  (115,56 KB)  data: 17-01-2024   utilizator: 1  
COMUNICAT DE PRESĂ
Comuna Ostrov anunţă demararea proiectului ”Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unității de învățământ preuniversitar la nivelul comunei Ostrov, judetul Tulcea- Școala Gimnaziala Ostrov din comuna Ostrov”, cod F-PNRR-Dotari-2023-2967
Valoare proiect: 781.899,02 lei

Perioada de implementare: 16 luni
Data începere proiect: 09.08.2023/data semnării contractului de finanțare 08.08.2023
Data finalizare proiect: max.31.12.2024
Cod proiect: F-PNRR-Dotari-2023-2967
Date de contact: Manager de proiect: MEHEDINTU MARIAN

Comunicat de presa PNRR C15-digitalizare Scoli.docx  (56,22 KB)  data: 26-09-2023   utilizator: 110  
Toate anunţurile de actualitate sunt la: Anunţuri/comunicate